woe 22 juni Ringwood - Weymouth 110 km - Reisverslag uit Weymouth, Verenigd Koninkrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu woe 22 juni Ringwood - Weymouth 110 km - Reisverslag uit Weymouth, Verenigd Koninkrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu

woe 22 juni Ringwood - Weymouth 110 km

Door: Harry van Megen

Blijf op de hoogte en volg Harry

22 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Weymouth

In de miezelregen na een stevige breakfest op weg naar mijn volgende slaapplek in Weymouth. Na enkele km's kon ik mijn regenpak alweer opbergen. De weg ging ook nu weer door een op zich fraai bosrijk gebied, evenwel was ik het geploeter door de modderpaden al gauw zat, loodzwaar en het schiet voor geen meter op. In Poole met een kettingveer naar de overkant Shell Bay, voorzien van een heus zandstrand. Om km's te maken, de weg was nog lang, routeboekje genegeerd en verder gereden op de wegwijzers en de zon als kompas. Langs het militaire schietoefenterrein rond Camp Lulworth, continu stevig klimmen en dalen. Schitterende vergezichten, soms verdwenen in laaghangende wolken, terwijl de zon scheen. Afgemat, na bijna 12 uur onderweg geweest te zijn, werd ik vriendelijk ontvangen door Allison en kon ik de dag afronden met een warme douche en een pizza van 100m verderop. Morgen maar wat kalmer aan.

  • 23 Juni 2016 - 21:28

    Astrid :

    Hallo Harry,

    In het begin had ik niet in de gaten dat jij ons weer aan het verblijden bent met mooie geschreven stukjes. Nu geniet ik iedere dag van je verhalen. Zelf zit ik in Zuid Frankrijk op een supermooie camping. Heel rustig en erg afgelegen. Heerlijk!!.
    Ook wij hebben al mooie dingen gezien en genoten van de Franse keuken.

    Geniet van je reis en kom goed thuis.

    Tanti saluti,

    Astrid.

  • 23 Juni 2016 - 22:06

    Martine:

    Hoi pap,

    Heerlijk om weer mee te kunnen genieten van jouw sportieve avonturen! UK is weer van een heel ander kaliber zo te lezen. Gelukkig staan de Engelsen wel goed bekend om hun sterke gevoel voor humor. Keep on smiling ;-)
    We denken aan je en zijn supertrots op onze (o)pa.

    Groetjes,
    Martine

Tags: te lange weg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Inmiddels 69 jaar en gepensioneerd huisarts in Reuver. Getrouwd, 4 kinderen en 5 kleinkinderen. Fietsen is mijn grootste hobby. Santiago de Compostella (2013) en Rome (2015) waren mijn eerdere reisdoelen.

Actief sinds 11 Juni 2016
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4482

Voorgaande reizen:

11 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: