za 18 juni Brighton - Walberton 82 km - Reisverslag uit Walberton, Verenigd Koninkrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu za 18 juni Brighton - Walberton 82 km - Reisverslag uit Walberton, Verenigd Koninkrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu

za 18 juni Brighton - Walberton 82 km

Door: Harry van Megen

Blijf op de hoogte en volg Harry

18 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Walberton

Vandaag bewolkte dag, maar wel droog gebleven.Vooral door heuvelachtig, bosrijk gebied gefietst, wat verder van zee, door gezellige dorpjes. Waarschijnlijk ergens verkeerde afslag genomen. Kwam in zeer modderig bospad terecht, waar ik met fiets en al onderuit ging. Fiets en bagage onder de modder, mijn schoenen nog het meest. Uiteindelijk via Ashington toch in Sorrington aangekomen om daar de route naar Arundel op te pakken. Een heel mooie weg, maar wel steil op en af. Ook nu weer ongewild van de route afgeweken waardoor ik terecht kwam op zeer drukke wegen met auto's die met meer dan 100km/u voorbijrazen en die ik soms ook nog moest oversteken. Doodeng. Op mijn bestemming in Arundel geen betaalbare hotelkamer of B&B meer te krijgen. 10 km verderop in Walberton had ik meer geluk. Zeer behulpzame eigenaren van een fraaie B&B, die mij spullen gaven om mij van de ergste modder te ontdoen. Na het douchen heb ik mij met Burger King kunnen redden. Verder was alles al dicht om 10.00 u 's avonds.

  • 19 Juni 2016 - 20:52

    Leinie En Gerard:

    In onze herinneringen associëren wij het Verenigd Koninkrijk met slecht weer, dus veel regen. Uit jouw verslagen blijkt dat wel te kloppen. Knap dat je het allemaal volhoudt. Good luck and be safe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Inmiddels 69 jaar en gepensioneerd huisarts in Reuver. Getrouwd, 4 kinderen en 5 kleinkinderen. Fietsen is mijn grootste hobby. Santiago de Compostella (2013) en Rome (2015) waren mijn eerdere reisdoelen.

Actief sinds 11 Juni 2016
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4470

Voorgaande reizen:

11 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: