vrij 17 juni Hastings - Brighton 100km - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu vrij 17 juni Hastings - Brighton 100km - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu

vrij 17 juni Hastings - Brighton 100km

Door: Harry van Megen

Blijf op de hoogte en volg Harry

17 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Voldaan van het uitgebreide Engelse ontbijt op weg gegaan. Eerst weer een 15km langs de zee. Tegen de middag begon het te regenen, soms flinke onweersbuien. Verder de hele dag zo gebleven. Ook nog een afslag gemist, waardoor ik 15km heb omgereden. Door de regen weinig gezien van Eastbourne. Na deze stad aan zee werd het steeds heuvelachtiger met fraaie natuur en als hoogtepunt het uitzicht op de immense krijtrotsen bij Birling Gap. Hier kwam ik ook Theo en Ine weer tegen, schuilend voor de regen. Na lang zoeken toch mijn supergoedkoop hotel aan zee in Brighton gevonden (10 £). Verder niks meer te krijgen in de normale prijsklasse. Moest wel in stapelbed slapen samen op een kamer met een Pool, een Spanjaard, een Engelsman en een Koreaanse. Allemaal aardige mensen, maar nogal behelpen met 1 stopcontact voor alle meegebrachte op te laden electronica. De Koreaanse hield van Europees bier en de Pool ook. Dus die gingen samen stappen, tot 2.00 u hoorde ik de volgende dag van de Pool bij het ontbijt, dat overigens niet veel voorstelde.

  • 19 Juni 2016 - 20:19

    Paul & Erna.:

    nat Harry... respect !!

  • 19 Juni 2016 - 20:29

    Gerda:

    Soms zit het weleens tegen....met het weer, met het hotel, met het slapen, met het ontbijt, gewoon met alles......gewoon verder fietsen Harry...komt wel goed.

    Gr. Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Inmiddels 69 jaar en gepensioneerd huisarts in Reuver. Getrouwd, 4 kinderen en 5 kleinkinderen. Fietsen is mijn grootste hobby. Santiago de Compostella (2013) en Rome (2015) waren mijn eerdere reisdoelen.

Actief sinds 11 Juni 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4472

Voorgaande reizen:

11 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: